Átadták az „összeragasztott” autót
Ünnepélyes gépkocsi átadási eseményen vehette át a Mindent megragasztunk! promóció fõdíját a szerencsés nyertes.
A Henkel Magyarország Adhesive Technologies üzletág lakossági és szakipari ragasztó márkái egy kampányban közösen jelentek meg. A Mindent megragasztunk! akció keretén belül a Cimsec, Pritt, Ceresit, Metylan, Loctite és Pattex márkák termékei sorakoztak fel és szólítottak meg szakembereket és barkácsolókat egyaránt.
A kampány támogatásaként kifejlesztett www.mindentmegragasztunk.hu oldalon a márkák különféle ragasztásra kínáltak hasznos termékinformációkkal, ragasztási tippekkel és tanácsokkal megoldást. Emellett „Do it yourself” ötleteket is találtak az érdeklõdõk. A nyolc hónapon át tartó promóciós idõszak alatt a fogyasztók figyelmét eladóhelyi elemekkel, eszközökkel, valamint folyamatos TV, sajtó- és online kommunikációval hívták fel. Azok a fogyasztók, akik az akciós idõszak alatt Henkel ragasztás technikai termékeket vásároltak nyereményjátékon is részt vehettek, ahol értékes és vonzó ajándékok találtak gazdára.
A Mindent megragasztunk! fõdíj sorsolás szerencsés nyertese az ünnepek elõtt, december 23-án vehette át vadonatúj gépkocsiját. A fehér színû, 5 ajtós Ford Kuga SUV (hobbi terepjáró) autót Dr. Fábián Ágnes a Henkel Magyarország ügyvezetõ igazgatója ünnepélyes keretek között adta át a nyertesnek.
A tavaly év során a lakossági és szakipari márkák amellett, hogy közösen szerepeltek a kampányban, innovációkkal és új termékekkel léptek a hazai piacra.
A szakipari Ceresit márka két újdonsággal is jelentkezett. Az egyik a Ceresit IN 25 Cereglett univerzális beltéri kézi glettanyaga, mely a tapétázás és festés elõtti vakolatok minõségi glettelését teszi lehetõvé. Használata után a kényes felületû burkolatok, fotótapéták, illetve fényes festékek a súrló fény hatására sem fedik fel a felületi hibákat. Emellett dekorációs falbevonat kialakítását is lehetõvé teszi. A márka másik újdonsága a Ceresit FT 101 MS polimer terméke, mely alkalmas minden tömítési, ragasztási és kitöltési feladathoz.
A lakossági márkák közül a sikeres Pattex Total Gél 50g és 100g termékei mellé egy új, kis 8g-os kiszerelésû variáns érkezett. A Loctite Super Attak PowerFlex Gél Mini Trio gazdaságos kiszerelés termék három 1g-os tubust tartalmaz, így a beszáradt tubus már a múlté. Az õsz újdonsága volt a nõi célközönségnek szánt Loctite Super Attak Style univerzális pillanatragasztó, mely kiegészítõk díszítéséhez, ékszerek, lakásdekoráció készítéséhez, javításához, díszkövek, strasszok, fliltterek ragasztásához nyújt megfelelõ megoldást. Az iskolaszezonra jelent meg a Pritt rózsaszínû ragasztóstift innovációja, mely keményítõ alapanyagú ragasztóanyag 90%-ban megújuló alapanyagokból készül, oldószermentes. Egyedülálló formulájának köszönhetõen 40 fokon kimosható a ruhából, így nem kell különleges felszerelés a legkisebbeknek sem a szórakoztató foglalkozásokon.
Képi illusztráció:
Az autót Dr. Fábián Ágnes a Henkel Magyarország ügyvezetõ igazgatója ünnepélyes keretek között adta át a nyertesnek
A szerencsés nyertes és nyereménye a vadonatúj Ford Kuga
Képaláírás: A Mindent megragasztunk! akció keretén belül a Cimsec, Pritt, Ceresit, Metylan, Loctite és Pattex márkák termékei sorakoztak fel és szólítottak meg szakembereket és barkácsolókat egyaránt
A Henkel vezetõ márkáival és technológiáival világszerte három üzleti területen mûködik: Laundry & Home Care, Beauty Care, illetve Adhesive Technologies. Az 1876-ban alapított Henkel vállalatnak mind a lakossági mind az ipari területeken vezetõ pozíciói vannak többek között olyan jól ismert márkákkal, mint a Persil, Schwarzkopf és a Loctite. A vállalat 2013-ban közel 47 ezer munkatársával 16,4 milliárd euró árbevételt és 2,5 milliárd euró üzleti eredményt ért el. A Henkel elsõbbségi részvényeit jegyzi a DAX német tõzsdeindex.
Meghallgatás
Olvasás fonetikusan
Sajtókapcsolat:
H. Brünner Krisztina
Telefon + 36 -30 919 2891
E-mail vallalati.kommunikacio@henkel.com
Henkel Magyarország
Vállalati kommunikáció